Katrin Jaaska on turundusvaldkonnas tegutsenud enam kui 15 aastat, olles viimastel aastatel turundus- ning PR-valdkonna konsultandiks Tallinna Loomeinkubaatoris.
„Olin otseselt seotud värskete kodumaiste moe- ja tootedisainerite igakülgse turunduse ning PR-tegevustega. Seega tundus loomuliku jätkuna liitumine professionaalse rahvusvahelise suhtekorraldusagentuuriga, kes on keskendunudki koostööle spetsiifiliselt moe-, ilu ning sisustusbrändidega,“ avab Jaaska tagamaid.
Seotud lood
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.