• 11.07.16, 13:52
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Polhem PR Estonia tiimiga on ühinenud Katrin Jaaska

Katrin Jaaska on turundusvaldkonnas tegutsenud enam kui 15 aastat, olles viimastel aastatel turundus- ning PR-valdkonna konsultandiks Tallinna Loomeinkubaatoris.
Katrin Jaaska
  • Katrin Jaaska
„Olin otseselt seotud värskete kodumaiste moe- ja tootedisainerite igakülgse turunduse ning PR-tegevustega. Seega tundus loomuliku jätkuna liitumine professionaalse rahvusvahelise suhtekorraldusagentuuriga, kes on keskendunudki koostööle spetsiifiliselt moe-, ilu ning sisustusbrändidega,“ avab Jaaska tagamaid.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 12:06
Adfactory: tänases ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus iga ettevõtte kohustus
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele