OECD viis 33 riigis läbi uuringu, millest selgus, et keskmiselt ainult 5% populatsioonist omab kõrgeid arvuti kasutamise oskusi ning saab hakkama keskmise taseme ülesannetega.
Mida sellest järeldada? Turunduslikust perspektiivist vaadates on probleemiks tehnoloogia kasutamismugavus ja arusaadavus kliendi jaoks. Uuringust järeldati, et tihti ei oska disainerid arvata, mis võivad olla kasutaja vajadused, sest disainerid üldjuhul erinevad sihtgrupist ning nende endi eelistused ei pruugi kattuda kliendi omadega.
Seotud lood
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.