Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Äripäev rajas sisuturundusagentuuri Bonnier2B
Jaanuaris alustas iseseisva äriüksusena tegevust Äripäeva meediakontserni kuuluv sisuturundusagentuur Bonnier2B, uue üksuse eesmärgiks on teenindada kvaliteetselt ja sisukalt kõiki neid ärikliente, kel on soov saada turult hästi kirjutatud tekste.
„Sisuturundus on kogu maailmas megatrend ning näitab Eestiski kasvutendentsi, seepärast otsustasimegi sellele turule siseneda,“ ütles Bonnier2B loovjuht Kirke Klemmer.
Tänases ärikeskkonnas on jätkusuutlikkusest mõjutatud otsused muutunud ettevõtete jaoks vältimatuks. Nende otsuste baasilt võivad kujuneda kliendi- ning partnersuhted, ostu- ja müügitingimused ning ettevõtte brändi üldine kuvand.