Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Aasta Meediategu 2016 konkursi juhend
Konkursile tööde esitamise tähtaeg on 28. veebruar 2017. Kutsume üles konkursile esitama mitte üksikuid kampaaniad, vaid pikaajalist (kogu 2016. aasta kestnud) turundustegevust meedias!
Konkursile tööde esitamise tähtaeg on 28. veebruar 2017Esimese vooru tööde hindamine (kodutööna): 1. märts – 6. märts 2017Teise vooru edasipääsejate teatavakstegemine: 7. märts 2017Žürii koosolek ja teise vooru hindamine: 13. märts 2017Žürii koosseis: konkursil osalevate meediaagentuuride esindajad + 2 kliendi esindajat (kinnitamisel)Konkursi osalustasu: 499 € + kmOsalemine Passwordil: Meediategu 2016 žürii liikmetele tasutaAuhindamine: 17. märtsil 2017 turunduskonverentsile Password järgneval Kuldmuna galalOsalustasu eest konkursile esitatavate tööde arv: 4. Iga lisanduva töö hind on 100 € + kmNB! Sama töö eest, mis on esitatud mitmesse kategooriasse korraga, arvestatakse osalustasu esitatud kategooriate arvu järgi!
Tänases ärikeskkonnas on jätkusuutlikkusest mõjutatud otsused muutunud ettevõtete jaoks vältimatuks. Nende otsuste baasilt võivad kujuneda kliendi- ning partnersuhted, ostu- ja müügitingimused ning ettevõtte brändi üldine kuvand.