• 17.03.17, 18:53
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Aasta Turundustegu 2016 avaliku sektori võitja: Sepa jalgpallikeskuse ehitamine

Saku Suurhallis toimunud Kuldmuna galal jagati turundusauhindu. Turundustegu 2016 avaliku sektori võitjaks osutus Sepa jalgpallikeskuse ehitamine. Kampaania eesmärk oli ehitada Tartusse uus jalgpallikeskus ja ehitamiseks kuluv summa teenida müües 7208 virtuaalset ruutmeetrit uuest jalgpallikeskusest.
Aasta Turundustegu 2016 avaliku sektori võitja: Sepa jalgpallikeskuse ehitamine
  • Foto: Marko Mumm
Olukord enne kampaaniat:

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 12:06
Adfactory: tänases ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus iga ettevõtte kohustus
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele