• 31.03.17, 13:15
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Vaid 5% klientidest kasutab mobiilirakendusi 30 päeva pärast nende allalaadimist

Mõned aastad tagasi oldi mobiilirakendustest eufoorias ja pisut hiljem saabus pohmell, hakati rääkima hoopis HTML5 veebilehtedest. Kuidas mobiili kaudu kliendini jõuda?
Brian Egerup Kjaeruff
  • Brian Egerup Kjaeruff
BRIAN EGERUP KJÆRULFF
Küsimustele vastab 15-aastase kogemusega mobiilistrateegia ja digitaalturunduse konsultant Brian Egerup Kjaeruff, kelle asutatud Mobtimizers tegutseb Kopenhaagenis ja New Yorgis. Brian esineb 18. aprillil Tallinnas toimuval konverentsil „Mobile First!“.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 12:06
Adfactory: tänases ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus iga ettevõtte kohustus
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele