• 26.04.17, 14:13
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Eesti tööandjad peaksid kasutama värbamisel rohkem sotsiaalmeediat

Vaid 3% Eestis töötavatest tudengitest on leidnud oma töö sotsiaalmeedia kaudu, samas kui vähemalt kord päevas kasutavad Facebooki 83% ja Instagrami 48% tudengitest, selgus Brandemi poolt läbi viidud Eesti tudengite tööjõuturu uuringust.
Eesti tööandjad peaksid kasutama värbamisel rohkem sotsiaalmeediat
  • Foto: Shutterstock
Tudengite sotsiaalmeedia kanalite kasutamissagedusi analüüsides selgub, et kõige rohkem veedavad tudengid aega Facebookis (83% tudengitest vähemalt kord päevas), Instagramis (48%), Youtube’is (37%), Snapchatis (24%) ja Google+-s (24%). Sealjuures Facebooki ja Youtube’i ei kasuta tudengitest vastavalt vaid 3% ja 4% vastajatest.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 12:06
Adfactory: tänases ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus iga ettevõtte kohustus
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele