Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Case study: VOLVO V90 turuletoomine tehisintellektile tugineva äpi abil
Volvo Norra esindus kasutas uue mudel V90 turuletoomiseks tehisintellektil tuginevat mobiiliäppi, virtuaalset assistenti nimega “V”. Töö õnnestus liigagi hästi - osa kasutajaid armus “V”-sse ära. Täpselt nagu Spike Jonze kuulsas filmis “Her”.
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.