Best Marketing keskendub enne 30. augustil Tallinnas toimuvat Balticbesti pan-Balti teemadele. Hando Sinisalu vestles Kristoforas Akromasega, kes on Leedu digiagentuuri Ad Fingers ärijuht ja partner.
Ad Fingers on Vilniuses tegutsev digiagentuur, mis keskendub kolmele valdkonnale: digikampaaniad (peamine tuluallikas), UX (kasutajakogemuse disain) ja big data.
Agentuuris töötab ca kolmekümmend töötajat. Suurimate klientide hulka kuuluvad Samsung Baltics, L’Oreal Baltics, Unilever, General Financing, Estrella jpt. Rõhuvad tugevalt pan-Balti klientidele: on võtnud sihiks kliendid, kes tegutsevad vähemalt kolmes erinevas riigis.
Seotud lood
2024. aastal on Google Ads ettevõtete jaoks üks olulisemaid kanaleid digiturunduses. Üle maailma ligi 80% ettevõtetest kasutab Google reklaame müügitulemuste kasvatamiseks.