• 10.08.17, 12:11
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Rahvusooper Estonia uuendas visuaalset identiteeti

Uuel, 112. hooajal võtab Rahvusooper Estonia kasutusele värske visuaalse identiteedi, mille on teatrile 2017. aastal loonud disainibüroo Refleks loovjuhid Sten Lindpere ja Martin Pütsep.
Rahvusooper Estonia uuendas visuaalset identiteeti
"Muutuste peamisteks eesmärkideks on parem eristumine linnaruumis, selgem üldilme, kaasaegsem ja ühtlustatud visuaal ning teistest teatritest eristuv nägu," rääkis Rahvusooper Estonia avalike suhete ja turundusteenistuse juht Ülla Veerg.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 07.04.25, 09:00
Pakend võib olla sinu ettevõtte parimaks turundajaks
Olgu toode ümbrise sees nii hea kui tahes, ent kui pakend selle ümber pole köitev, võib kaup potentsiaalsetele ostjatele ikkagi märkamatuks jääda. Kindel on see, et huvitav ja pilkupüüdev pakend tekitab emotsioone ning jääb paremini meelde ehk pakend pole ammu enam ”lihtsalt pakend”, vaid midagi palju enamat.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele