• 24.08.17, 20:37
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Case study: Art Institute of Chicago: Van Goghi magamistoad – “Let Yourself In”

Järgnev case study kirjeldab, kuidas üks USA vanimaid ja suurimaid kunstimuuseume Art Institute of Chicago (AIC) suutis erakordse kampaania abil ülimalt edukalt lansseerida nii uue näituse kui ka kasvatada üldist brändituntust. Koostöös reklaamiagentuuri Leo Burnett Chicagoga loodi inimestele võimalus sõna otseses mõttes sisse astuda elusuuruses maali ja saada ainulaadsel viisil osa kunstniku elust ja loomingust. Kampaania võitis Cannes Lions 2017 konkursi Creative Effectiveness kategoorias Grand Prix auhinna.
Van Gogh'i tuba Airbnb's
  • Van Gogh'i tuba Airbnb's
Case film

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 18:39
Digiposter katab Bauhofi kauplused üle Eesti ekraanide ning raadioga
Digiposter OÜ tooteportfellis on 70 digiekraani kaubanduskeskustes, üle 300 digipostri jaekettides ning 18 suurt väli LED-ekraani. Olemasolevale on lisandumas aga ka esimene ehituskett – kvaliteetsete siseekraanidega ning raadioga saavad kaetud kõik Bauhofi kauplused üle Eesti.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele