• 25.10.17, 13:36
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Äripäeva raadio: Hea reklaam on halva toote kõige kiirem tapja

"Ära müü seda, mida sa tahad müüa, vaid seda, mida inimesed tahavad osta. Hea sõnumi abil saab hakkama ka väiksema eelarvega," rääkis kommunikatsiooniekspert ja Best Interneti esineja Kadri Lainas eile Äripäeva raadios. Intervjueeris Äripäeva peadirektor Igor Rõtov.
Äripäeva raadio: Hea reklaam on halva toote kõige kiirem tapja
  • Foto: Shutterstock

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 28.10.24, 15:55
Jätkusuutlikkus kui valik: miks on oluline valida keskkonnasõbralikud lahendused
Tänases ärikeskkonnas on jätkusuutlikkusest mõjutatud otsused muutunud ettevõtete jaoks vältimatuks. Nende otsuste baasilt võivad kujuneda kliendi- ning partnersuhted, ostu- ja müügitingimused ning ettevõtte brändi üldine kuvand.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele