• 03.11.17, 17:44
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Digitegu 2017 e-maili kategooria võitja: Eesti Energia andmekorje kampaania

Neli aastat tagasi alustas Eesti Energia lisaks elektrimüügile ka gaasimüüki suuräriklientidele, võimaldades esimese turuosalisena klientidel gaasi hind fikseerida. Kampaania eesmärk oli koguda andmeid gaasi tarbijatest (2000 kontakti), kellest moodustada kvaliteetne valim hilisemaks taasturunduseks.
Digitegu 2017 e-maili kategooria võitja: Eesti Energia andmekorje kampaania
  • Foto: Raul Mee
Alates eelmisest aastast pakub Eesti Energia ka kodu- ning väikeäriklientidele alternatiivseid võimalusi gaasiostuks ning elektri- ja gaasiostulepingut ühelt energiapakkujalt. Eesti Energia põhiliseks konkurendiks gaasiteenuse valdkonnas on Eesti Gaas.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 28.10.24, 15:55
Jätkusuutlikkus kui valik: miks on oluline valida keskkonnasõbralikud lahendused
Tänases ärikeskkonnas on jätkusuutlikkusest mõjutatud otsused muutunud ettevõtete jaoks vältimatuks. Nende otsuste baasilt võivad kujuneda kliendi- ning partnersuhted, ostu- ja müügitingimused ning ettevõtte brändi üldine kuvand.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele