Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Eesti mees, kes korraldas Soome 100 suurima rahvapeo
Eesti agentuuri Royal Experience juhib rahvusvahelise kogemusega produtsent Lehari Kaustel, kelle eestvedamisel tehti Soome Vabariigile kingitus, mis osutus põhjanaabrite 100. sünnipäeval ajalooliseks sündmuseks.
Lehari Kaustel
Kaustel pani koos helilooja Lasse Heikkiläga idanema idee, mis tõmbas lühikese ajaga kaasa paljud Soome tähtsamad ametkonnad, nagu näiteks Soome Vabariigi Presidendi kantselei ja Soome 100 kontori.
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.