Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Kliendi eest ei tohi varjata, et ta suhtleb robotiga
Intervjuu Passwordi esineja Sam Warnaarsiga Hollandi agentuurist Frogleap.
Sam Warnaars on Hollandi turundusagentuuri Frogleap innovatsioonijuht. Ta on oma 10+ aastat kestnud karjääri jooksul ehitanud seadmeid ja lahendusi, mis on puudutanud miljonite inimeste elu.
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.