• 11.01.18, 14:38
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Kuidas väikese turunduseelarvega maksimumtulemust saavutada

Turundajad on pideva surve all - võimalikult kõrge ROI saavutamiseks on vaja teha „vähemaga rohkem“. Selles osas tasuks turundajatel eeskuju võtta alustavatelt ettevõtetelt, kes sageli suudavad väikese turunduseelarvega imet teha. Turundajad peaksid kasutama reklaamieelarvet nagu isiklikku raskelt teenitud raha ja pigistama sellest välja maksimumi.
Kuidas väikese turunduseelarvega maksimumtulemust saavutada
Maailma prestiižikaima turundusuudiste ja -info portaali WARC (World Advertising Research Center) kaasautor Ruth Saunders on sel teemal kirjutanud loo, mille lühendatud kujul ja eesti keelde tõlgituna siinkohal ära toome.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 09.11.24, 15:21
Number 1 põhjus, miks ettevõtted Google reklaamidega ebaõnnestuvad
2024. aastal on Google Ads ettevõtete jaoks üks olulisemaid kanaleid digiturunduses. Üle maailma ligi 80% ettevõtetest kasutab Google reklaame müügitulemuste kasvatamiseks.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele