• 03.05.18, 17:45
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Kuidas porgand jõulude ajal Aldi turuosa kasvatas

Globaalse odavkaupluste keti Aldi jaoks on väljakutseks see, et jõulude ajal ei soovi klient „igapäevast“ ostukogemust – tahetakse midagi erilist ja maagilist. Aldi probleemiks oli see, et poeketti seostati igapäevaste ostudega ja see ei tundunud piisavalt pidulik. Brändil oli vaja kommunikeerida erilisust. Lahendusena loodi kampaania, mille keskmeks oli alandlik porgand. Aldi saavutas kampaaniaga „Porgand Kevin“ suurepärase müügikasvu UK-s ja Iirimaal ning võitis maailma mainekaima turundusefektiivsuse konkursi Euro Effies Grand Prix 2017.
Kuidas porgand jõulude ajal Aldi turuosa kasvatas
Kampaania taust

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 12:06
Adfactory: tänases ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus iga ettevõtte kohustus
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele