Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Janno Siimar: Me mõtleme väikselt ja muretseme suurelt
Olles istunud kümmekond korda rahvusvahelistes ja ka Eesti žüriides ning ka ise nende žüriide lauale asju nühkinud nüüd juba 15 aastat, võin täie veendumusega väita, et hea idee ei ole sugugi kallim kui keskpärane või halb.
Janno Siimar Foto: Ajujaht
Probleem on ehk agentuuri võimes selgitada ja kliendi julguses aktsepteerida, et idee, mida varem pole teostatud, on hea.
2024. aastal on Google Ads ettevõtete jaoks üks olulisemaid kanaleid digiturunduses. Üle maailma ligi 80% ettevõtetest kasutab Google reklaame müügitulemuste kasvatamiseks.