• 05.06.18, 12:49
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Seminari slaidid: Kuidas viia oma e-maili turundus kooskõlla uue andmekaitseseadusega?

“GDPR-i eesmärk on muuta isikuandmed võrreldavaks tuumajäätmetega,” ütles Eesti e-riigi peaarhitekt Andres Kütt 2017. aastal toimunud Cybernetica Infoturbekonverentsil. Zone.ee küberturvalisuse ekspert Peeter Marvet andis 3. mail 2018 toimunud Best Marketingi andmekaitse seminaril GDPR-alast nõu e-maili turundaja vaatenurgast. Tutvu ettekande slaididega!
Seminari slaidid: Kuidas viia oma e-maili turundus kooskõlla uue andmekaitseseadusega?
Euroopa Liidu uus andmekaitseseadus EU General Data Protection Regulation (GDPR) jõustus 25. mail 2018. Tegemist on üle-Euroopalise seadusega ja see puudutab ka piiriülest äri.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 28.10.24, 15:55
Jätkusuutlikkus kui valik: miks on oluline valida keskkonnasõbralikud lahendused
Tänases ärikeskkonnas on jätkusuutlikkusest mõjutatud otsused muutunud ettevõtete jaoks vältimatuks. Nende otsuste baasilt võivad kujuneda kliendi- ning partnersuhted, ostu- ja müügitingimused ning ettevõtte brändi üldine kuvand.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele