Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Case study: Kuidas panna koerad naeratama? Pedigree SelfieSTIX
Cannes Lions 2018 mobiilikategooria Grand Prix. Agentuur: Colenso BBDO, Auckland, Uus-Meremaa. Case study ning intervjuu Maria Devereux’ ja Kim Raganiga, Colenso BBDO loovjuhtidega.
TAUST Uusmeremaalased on väga suured loomasõbrad: 64% kodudest on lemmikloom. See on maailma arvestuses üks kõrgemaid näitajaid. 44% kodudest on kass – see on maailma kõrgeim näitaja, saareriigis on üle 1 miljoni kodukassi.
Tänases ärikeskkonnas on jätkusuutlikkusest mõjutatud otsused muutunud ettevõtete jaoks vältimatuks. Nende otsuste baasilt võivad kujuneda kliendi- ning partnersuhted, ostu- ja müügitingimused ning ettevõtte brändi üldine kuvand.