• 29.08.18, 11:33
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Liilit Kirss liitub Taevas Ogilvy PR-tiimiga

Ajakirja Kroonika ajakirjanik Liilit Kirss liitub Taevas Ogilvy PR-tiimiga. Tema ametinimetuseks saab social media manager.
Liilit Kirss
  • Liilit Kirss Foto: Kristjan lepp
"Kõik-kõik on uus septembrikuus! Nii ka minul," kirjutab Liilit Kirss täna oma sotsiaalmeedia postituses ja jätkab:) maale ja meenutasin, kuidas vaatasin tiinekana kassiahastuses neid Kroonika seksikate peo kutseid, mis aastast aastasse kaminasimsile kasutult seisma jäid. Milline raiskamine! Lubasin endale, et ühel päeval lähen ma sellele üritusele. 

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 12:06
Adfactory: tänases ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus iga ettevõtte kohustus
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele