• 29.09.18, 14:12
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Eesti ettevõtted ei pööra eestivenelastele piisavalt tähelepanu

Seminaril “Kuidas turundada ja müüa eestivenelastele” toodi välja, et eestivenelane vaatab huviga reklaame ning ostab brändi, mis kõnetab teda emakeeles. Samas pööravad Eesti ettevõtted vene elanikkonnale häbiväärselt vähe tähelepanu.
Eesti ettevõtted ei pööra eestivenelastele piisavalt tähelepanu
  • Foto: Shutterstock
Kantar Emori uuringute järgi elab Eestis ligi 410 000 vene keelt kõnelevat inimest, mis teeb ca 1/3 kogu elanikkonnast. Eestivenelased väärtustavad siin turul brände, mis kõnetavad neid oma emakeeles, kuid selgub, et ka suurimad ettevõtted kulutavad venekeelsele reklaamile protsentuaalselt märksa vähem raha, kui on nende inimeste osakaal elanike seas. ja Raivo Vare, et ettevõtetel puudub oskus või tahe näha eestivenelasi majandusliku huvi perspektiivist. Vare sõnul peaks olema loogiline, et mida laiem turg, seda parem, kuid millegipärast seda potentsiaali ei kasutata. “Öelda, et vene elanikkond mind ei huvita, on lauslollus.”

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 18:39
Digiposter katab Bauhofi kauplused üle Eesti ekraanide ning raadioga
Digiposter OÜ tooteportfellis on 70 digiekraani kaubanduskeskustes, üle 300 digipostri jaekettides ning 18 suurt väli LED-ekraani. Olemasolevale on lisandumas aga ka esimene ehituskett – kvaliteetsete siseekraanidega ning raadioga saavad kaetud kõik Bauhofi kauplused üle Eesti.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele