• 19.10.18, 14:13
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Jazzkaar avaldas kevadise juubelifestivali disaini

Festival Jazzkaar tähistab kevadel 30. sünnipäeva. Juubelifestivali Jazzkaar 2019 kujunduse keskme moodustavad äge font, erksad värvid, must-valge pildikasutus ja number 30-st tekkinud geomeeteriliste kujundite rütm.
Jazzkaar avaldas kevadise juubelifestivali disaini
Nagu jazzmuusikas on protesti, vabadust ja vasturütme, siis seda kõike on ka Jazzkaar 2019 disainis. Pealkirjade font on GTF Opposite. See on suurte kontrastidega sanserif font, mis eristub tavakirjatüüpidest oma vastupidiste kontrastide poolest. Aastal 2019 on kevadise Jazzkaare värvid heast energiast laetud. Fookuses olevad elektrisinise ja samblarohelise värvitoonid sümboliseerivad looduses tekkinud protsesse ning retroroosa kannab viidet Jazzkaare ajaloole ja toob visuaali kontrastiks juurde naiselikku puudutust.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 12:06
Adfactory: tänases ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus iga ettevõtte kohustus
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele