Festival Jazzkaar tähistab kevadel 30. sünnipäeva. Juubelifestivali Jazzkaar 2019 kujunduse keskme moodustavad äge font, erksad värvid, must-valge pildikasutus ja number 30-st tekkinud geomeeteriliste kujundite rütm.
Nagu jazzmuusikas on protesti, vabadust ja vasturütme, siis seda kõike on ka Jazzkaar 2019 disainis. Pealkirjade font on GTF Opposite. See on suurte kontrastidega sanserif font, mis eristub tavakirjatüüpidest oma vastupidiste kontrastide poolest. Aastal 2019 on kevadise Jazzkaare värvid heast energiast laetud. Fookuses olevad elektrisinise ja samblarohelise värvitoonid sümboliseerivad looduses tekkinud protsesse ning retroroosa kannab viidet Jazzkaare ajaloole ja toob visuaali kontrastiks juurde naiselikku puudutust.
Seotud lood
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.