Kommunikatsioonijuhtimise Konverentsil tehtud ettekandes suunas suhtekorraldusbüroo Corpore konsultant Vootele Päi tähelepanu sellele, et sotsiaalmeediaturundus võib sageli olla ülehinnatud, sest paljude ettevõtete jaoks on tulenevalt ärimudelist ning sihtrühmast sotsiaalmeedia pigem kõrvalise tähtsusega.
- Vootele Päi Foto: Marko Mumm
Oma ettekandes tutvustas Vootele Päi värsket kogemust restorani Noya käivitamisel, mis tema sõnul kinnitas, et vaatamata sotsiaalmeedia tugevale mõjule on jäme ots kommunikatsioonimaastikul endiselt traditsioonilise meedia käes. „Tähelepanu ostmine sotsiaalmeedias ei tee kahju, kuid igas sektoris sa sellega endale püsiklientuuri ei võida. Näiteks toitlustussektoris - inimesed tulevad, teevad oma supist pildi ära ning järgmine päev pildistavad juba konkurendi suppi. Vaja on algusest peale panustada püsiklientuuri tekitamisesse ning nendeni sa pelgalt Facebooki-turundusega ei jõua. “Like“ siin ja „like“ seal on toredad, aga palkasid või renti sa kuu lõpus nendega ei maksa,“ ütles Päi.
Seotud lood
2024. aastal on Google Ads ettevõtete jaoks üks olulisemaid kanaleid digiturunduses. Üle maailma ligi 80% ettevõtetest kasutab Google reklaame müügitulemuste kasvatamiseks.