Brandemi projektijuht Sander Matsina toob välja kolm klišeemaigulist arusaama tööandja brändingust, millega tegeledes on risk oodatud tulemuste asemel raisata väärtuslikku aega ja energiat.
- Sander Matsina Foto: erakogu
Tööandja bränding on tulnud, et jääda – see on fakt. Olukorras, kus Harjumaa piirkonnas on 11 400 vaba tööpakkumist (Statistikaameti II kvartali tööjõuturu-uuring), jäävad ellu just need ettevõtted, kelle inimesed on oma tööandjaga rahul ja kes on kandidaatide seas atraktiivsed. Personaliinimesed mõistavad, et võitluses töötajate pärast on tugev tööandja bränd konkurentsieelis. Teadlikkus sellega tegelemise vajalikkusest on kasvanud ja see on väga positiivne.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
2024. aastal on Google Ads ettevõtete jaoks üks olulisemaid kanaleid digiturunduses. Üle maailma ligi 80% ettevõtetest kasutab Google reklaame müügitulemuste kasvatamiseks.