• 05.12.18, 16:28
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Mart Raudsaar: Marie Claire uuel reklaamimudelil pole suuremat perspektiivi

Pean tunnistama, et ei jälgi moeajakirju nagu Marie Claire ning seetõttu jõudis minuni hilinemisega informatsioon, et nad on lansseerinud müügiplatvormi Marie Claire Edit, kus ajakirja moetoimetajad annavad lugejatele ostusoovitusi ning ajakiri teenib ka raha, kui lugejad linkidel klikivad. Eesti Ajalehtede Liidu tegevdirektor Mart Raudsaar kirjutab, miks ta ei näe sellel reklaamimudelil suuremat perspektiivi.
Mart Raudsaar: Marie Claire uuel reklaamimudelil pole suuremat perspektiivi
  • Foto: Erakogu
Võin mõista mudelit moeajakirja kontekstis, kuid kindlasti ei ole tegemist mudeliga, mida julgeksin soovitada laiemaks kasutuseks teistele ajakirjandusväljaannetele. Moeajakirja toimetajad võivad olla ka avaliku elu tegelased (vrdl. Anu Saagim), kes mängivad šõubisnises eraelulise piiriga, auditooriumit lõbustades või šokeerides ning kelle jaoks piiride hägustumises pole probleem pakkuda ka ostusoovitusi – mida avaliku elu tegelased näiteks telereklaamides teevad.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 18:39
Digiposter katab Bauhofi kauplused üle Eesti ekraanide ning raadioga
Digiposter OÜ tooteportfellis on 70 digiekraani kaubanduskeskustes, üle 300 digipostri jaekettides ning 18 suurt väli LED-ekraani. Olemasolevale on lisandumas aga ka esimene ehituskett – kvaliteetsete siseekraanidega ning raadioga saavad kaetud kõik Bauhofi kauplused üle Eesti.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele