Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Lugu sellest, kuidas tehisintellekti abil tuhandeid kasutatud autode reklaame luua
CASE STUDY: Carsales-i ’AutoAds’ agentuurilt CHE Proximity (Austraalia)
Maailma valusalt tabanud kriiside kiuste on Austraalia näidanud viimase 20 aasta jooksul pidevat majanduskasvu. Kohalike head järge tõestab ka lokkav autoturg: sõiduki keskmine vanus on kõigest 10 aastat ja järelturul tehakse aastas pea kolm miljonit tehingut.
Tänases ärikeskkonnas on jätkusuutlikkusest mõjutatud otsused muutunud ettevõtete jaoks vältimatuks. Nende otsuste baasilt võivad kujuneda kliendi- ning partnersuhted, ostu- ja müügitingimused ning ettevõtte brändi üldine kuvand.