• 21.12.18, 16:31
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Turundaja, aita kasvatada noorte meediakirjaoskust

Reklaami, kommunikatsiooni ja turundusega töötavad inimesed peavad ise oskama hoida moraali oma valdkondades. Lapsed on aga kõige kergemini mõjutatav sihtgrupp reklaamidele, mis ei pruugi oma kohust täita eetiliselt. Selleks on MTÜ Eesti Lapsed algatanud “Laste reklaamikooli” projekti eesmärgiga ära hoida laste langemine reklaamiohvriks.
Turundaja, aita kasvatada noorte meediakirjaoskust
  • Foto: Erakogu
“Laste reklaamikooli” projekti ellukutsujad ja eestvedajad on loovagentuur La Ecwador tegevjuht ja omanik Heily Aavik ning vabakutseline loovjuht Uku Nurk. Projekti on kaasatud teisi oma ala spetsialiste, kes töötavad kommunikatsiooni, tarbijakaitse ning haridusega igapäevaselt. Projektile on oma õla alla pannud Eesti Meedia turundusdirektor Karin Golubev, kommunikatsiooni spetsialist ja psühholoog Katrin Tibar ja Tarbijakaitseameti tarbijahariduse peaspetsialist Anne Mai Helemäe jt.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 28.10.24, 15:55
Jätkusuutlikkus kui valik: miks on oluline valida keskkonnasõbralikud lahendused
Tänases ärikeskkonnas on jätkusuutlikkusest mõjutatud otsused muutunud ettevõtete jaoks vältimatuks. Nende otsuste baasilt võivad kujuneda kliendi- ning partnersuhted, ostu- ja müügitingimused ning ettevõtte brändi üldine kuvand.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele