Mediabrands Digital CEO Erki Heinsaar prognoosib alanud digiturunduseaasta trende.
- Foto: Raul Mee, fotograaf
2019 digitrendide osas jätkub trend, et midagi uut ja maailma muutvat ei tule. Muutusi on palju, aga need toimuvad pikaajaliste trendide raames. Mobiil, sotsiaalmeedia, programmatic ja sisuturundus on jätkuvalt olulised teemad ka 2019.aastal. Influencer´id on enam pilti tulnud, ent suuri, brände loovaid edulugusid ootame endiselt.
Seotud lood
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.