Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Sami Seppänen: Turundus on investeering vaid siis, kui tulemust saab täpselt mõõta
Elisa Eesti tegevjuht Sami Seppänen ütles, et ta ei ole näinud veel ühtegi 100% toimivat mudelit või töövahendit turundusinvesteeringu tasuvuse mõõtmiseks.
Mismoodi täpselt saab turundus kaasa aidata äri kasvule? Oma kogemusi ja õppetunde sel teemal lahkavad neli turunduseksperti: Anne Tääkre (Orkla), Priit Vare (Sky Meedia), Sami Seppänen (Elisa) ja Katrin Vernik (A Le Coq).
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.
147 akadeemilist tundi, millest 16 akadeemilist tundi toimub klassiruumis ning 131 akadeemilist tundi toimub 2 kuu jooksul iseseisva- ja mentorõppena (sh iseseisev õpe 121 ak h ja 10 ak h) koolitajaga koos mentorõpe.