• 15.03.19, 23:05
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Fotod: Turundusvaldkonna parimad said pärjatud Kuldmuna auhindadega

15. märtsil Kultuurikatlas toimunud pidulikul auhinnagalal selgitati välja möödunud aasta kõige vägevamad, silmapaistvamad ja loomingulisemad turunduskommunikatsiooni lahendused ning valdkonna tegijad reklaami, disaini, digitaalse reklaami, suhtekorralduse ning üritusturunduse alal.
Fotod: Turundusvaldkonna parimad said pärjatud Kuldmuna auhindadega
Juba 21. aastat korraldas Turundajate Liit (TULI) turunduskommunikatsiooni tegijate konkurssi Kuldmuna, millele kandideeris tänavu rekordilised 853 võistlustööd. Liidu tegevjuht Signe Kõiv lausus, et märkimisväärne võistlustööde arv muutis konkurentsi varasemaga võrreldes veelgi tihedamaks ja kergitas võidutööde taset.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 12:06
Adfactory: tänases ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus iga ettevõtte kohustus
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele