• 03.04.19, 13:29
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Nädala kampaania: “Õnn veab alt, kindlustus aitab”

Best Marketingi uues rubriigis "Nädala kampaania" võtame esimesena vaatlusele Kindlustusseltside Liidu kampaania "Õnn veab alt, kindlustus aitab."
Nädala kampaania: “Õnn veab alt, kindlustus aitab”
Best Marketing hakkab iga nädal tutvustama üht hetkel käivat kampaaniat ning uurime, millised on selle eesmärgid, lahendus ning oodatavad tulemused. Nii on võimalik saada vahetu ülevaade Eesti turunduse hetkeseisust. Kampaaniat kommenteerivad nii tegijad kui ka üks erapooletu kõrvaltvaataja.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 12:06
Adfactory: tänases ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus iga ettevõtte kohustus
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele