• 22.04.19, 14:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Rocca al Mare ja Kristiine Keskuse turundust asus juhtima Helina Leif

Rocca al Mare ja Kristiine Keskuse turundusjuhina asus tööle Helina Leif, kes koordineeris viimased kolm aastat K-rauta Läti ja Eesti digiturundust.
Rocca al Mare ja Kristiine Keskuse turundust asus juhtima Helina Leif
Leifi esimesteks ülesanneteks saavad olema kaubanduskeskuste sotsiaalmeedialehtede edasi arendamine, uue lojaalsusprogrammi käima lükkamine ja sündmuskontseptsioonide loomine. „Tahame tuua rohkem elu ja põnevust nii digikanalitesse kui keskustesse endisse, et külastajatel oleks üha rohkem põhjust meid külastada. Samuti on varsti tulemas põnevaid uudiseid unikaalse lojaalsusprogrammi näol, mille sarnased teistel turuosalistel ei ole,“ ütles Leif.
„Helinal on kõik omadused ja oskused, et koostöös meie partneritega konkurentsitihedal ja keerukal turul läbi lüüa ning teha silmapaistvaid turundustegusid. Kindlasti on talle toeks ka Cityconi rahvusvaheline võrgustik, kus tehakse tihedat koostööd ja jagatakse kogemusi,“ ütles Citycon Eesti kaubanduskeskuste juht Linda Eichler.
Helina Leif võtab turundusjuhi ametikoha üle Linda Eichlerilt, kellest sai aprilli alguses Citycon Eesti kaubanduskeskuste juht. Leif on varasemalt töötanud Kesko Senukai Estonia ASis (K-rauta), meediaagentuuris Mindshare ja telekanalis Kanal 2. Hariduse omandas Leif Tallinna Ülikooli Balti Filmi- ja Meediakoolis.
Kristiine Keskuse üldpind on 56 800 m2, millest 44 000 m2 moodustab väljaüüritav pind. Aastas külastab Kristiine keskust 7,1 miljonit inimest. Rocca al Mare Kaubanduskeskuse üldpind on 74 600 m2, millest 57 600 m2 on väljaüüritav pind. Aastas külastab keskust 5,5 miljonit inimest.
Citycon on Põhjamaade juhtiv kaubanduskeskuste arendaja ja kinnisvara investeerimisfirma. Koos Kristiine Keskusega omab ja opereerib Citycon kokku 41 kaubanduskeskust Soomes, Rootsis, Norras, Taanis ja Eestis.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 09.11.24, 15:21
Number 1 põhjus, miks ettevõtted Google reklaamidega ebaõnnestuvad
2024. aastal on Google Ads ettevõtete jaoks üks olulisemaid kanaleid digiturunduses. Üle maailma ligi 80% ettevõtetest kasutab Google reklaame müügitulemuste kasvatamiseks.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele