Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Nordea Pank: sponsoreeritavad tegevused peavad olema seotud pangandusäri iseloomuga
Küsimustele vastab Nordea Panga Rootsi sündmusturunduse juht Tomas Björklund.
Ajalooliselt on suursündmuste peasponsorid on Eestis peamiselt olnud pangad: Neliküritusel SEB, suusavõistkondi on toetanud Swedbank. Mingil hetkel see lõppes ja praegu pole näiteks spordis pea üldse suuri sponsoreid näha. Lisaks on lõpetanud sponsorluse veel sellised suurettevõtted nagu Telia ning Carlsberg gruppi kuuluv Saku Õlletehas. Kas sa näed sarnaseid trende ka Rootsis või Skandinaavias? Millest see tuleneb?
Tänases ärikeskkonnas on jätkusuutlikkusest mõjutatud otsused muutunud ettevõtete jaoks vältimatuks. Nende otsuste baasilt võivad kujuneda kliendi- ning partnersuhted, ostu- ja müügitingimused ning ettevõtte brändi üldine kuvand.