• 06.06.19, 14:14
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Õhtuleht sulgeb venekeelse portaali

Õhtulehe Kirjastus sulgeb oma venekeelse väljaande ning kaks portaali töötajat koondati rus.postimees.ee andmetel päevapealt.
Õhtuleht sulgeb venekeelse portaali
  • Foto: Raul Mee
Õhtulehe peatoimetaja Martin Šmutovi sõnul ei õnnestunud 1. septembril 2015. aastal loodud venekeelse portaali Vetšerka näitajaid piisavalt parandada ning tuli vastu võtta valus otsus.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 12:06
Adfactory: tänases ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus iga ettevõtte kohustus
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele