• 02.07.19, 09:47
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Reklaam: Ekspress kasvatas mahtu, Äripäev käivet

Võrreldes eelmise aasta esimese poolaastaga kasvatas reklaamimahtu kõige enam Eesti Ekspress, kelle reklaamikäive aga kahanes. Kõige rohkem reklaamimahus kaotanud Äripäev aga jäi käibes kasvajate hulka, näitavad meediaanalüütik Toomas Leito andmed.
Kõigi lehtede peale kokku kasvasid nii maht kui käive.
  • Kõigi lehtede peale kokku kasvasid nii maht kui käive. Foto: LIIS TREIMANN
Võrreldes eelmise aasta kuue kuuga suurenes reklaamimaht 485 külge ehk 8% ja oli kokku 6430 külge. Käive suurenes 617 000 euro võrra ehk 7%, moodustades 9,5 miljonit eurot, arvutas Leito kokku. „Poole aasta trend on igati positiivne,“ lisas ta kommentaariks.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 18:39
Digiposter katab Bauhofi kauplused üle Eesti ekraanide ning raadioga
Digiposter OÜ tooteportfellis on 70 digiekraani kaubanduskeskustes, üle 300 digipostri jaekettides ning 18 suurt väli LED-ekraani. Olemasolevale on lisandumas aga ka esimene ehituskett – kvaliteetsete siseekraanidega ning raadioga saavad kaetud kõik Bauhofi kauplused üle Eesti.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele