Juulikuu „Digiturunduse praktikumi“ saates käis külas Bolti turundusjuht Karola Karlson, kes rääkis sellest, kuidas Bolt ennast turundab ja milliseid kanaleid selleks kasutab.
- Priit Kallas ja Karola Karlson
„Digiturunduse praktikum“ on Äripäeva raadiosaade, kus keskendutakse olulistele nüanssidele, mida ettevõtet turundades silmas pidada. Lisaks räägitakse turunduse tehnoloogilisest tulevikust ning jagatakse näpunäiteid, kuidas paremini digiturundada. Saade on eetris kord kuus.
Saates räägiti, millised turunduskanalid Bolti jaoks kõige paremini töötavad, mida tähendas Bolti nimevahetus turunduse jaoks, kuidas uutel turgudel autojuhtide ja kasutajate saamiseks turundust tehti ning kuidas ilma rahata või väikese eelarvega reklaami teha. Saadet juhtis Priit Kallas Dreamgrow Digitalist.
Saadet toetab kingiagentuur Kinkston.
Saadet saab järgi kuulata
Äripäeva raadios.
Karola soovitatud
raamat. Külasta Bolti ettevõtete külastuspäeval, mis toimub 30. augustil Balticbest 2019 raames. Loe lisa ja registreeru
SIIN.
Seotud lood
2024. aastal on Google Ads ettevõtete jaoks üks olulisemaid kanaleid digiturunduses. Üle maailma ligi 80% ettevõtetest kasutab Google reklaame müügitulemuste kasvatamiseks.