Postimees Grupp AS teatas nädala alguses, et võtab alates 1. jaanuarist 2020 üle BMA Estonia OÜ telekanalite reklaamimüügi Eestis, kuid Postimehe toimetuse seisukohta arvesse võttes soovitakse First Baltic Channel ehk PBK lepingust välja jätta.
- Vaade Postimees Grupi kontorile Foto: Raul Mee
Postimees Grupi müügidirektor ja juhatuse liige Raido Soom selgitas pühapäeval, et Postimees Grupp ei osta BMA Estonia OÜ osalust, vaid asuks haldama ettevõtte telereklaami müügitööd Eestis. Ta lisas, et koostöö eesmärk on tugevdada Postimees Grupi positsiooni teleturul.
Postimees Grupp AS esindab Eestis praegu telekanaleid Kanal 2, Kanal 11, Kanal 12, MyHits, Eesti Kanal, Eesti Kanal+, TLC, Discovery Channel, TNT, TNT4 ja Pjatnitsa. Koostööleppega lisanduks nende portfelli neli uut kanalit: First Baltic Channel Estonia (PBK), NTV Baltic Estonia, REN-TV Baltic Estonia ja DOM Kino.
Samal ajal oli Postimehe toimetus seisukohal, et Venemaa telekanali PBK reklaamimüügi leping piirab toimetuse ajakirjandusvabadust.
Postimees Grupi juhatuse esimees Andres Kull sõnas teisipäeval, et ettevõtte juhatus aktsepteerib toimetuse seisukohta ja loobub PBK reklaami müügist. Ta möönis, et kui BMA Eesti OÜ ei nõustu lepingust PBK väljajätmisega, võib tehing üldse katki jääda.
Loe pikemalt
Postimehest.
Seotud lood
2024. aastal on Google Ads ettevõtete jaoks üks olulisemaid kanaleid digiturunduses. Üle maailma ligi 80% ettevõtetest kasutab Google reklaame müügitulemuste kasvatamiseks.