• 13.08.19, 15:34
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Worklandil on uus turundus- ja kommunikatsioonijuht

Workland Grupi uue turundus- ja kommunikatsioonijuhina asus tööle Marju Sokman. Otsust toetasid kiirelt kasvava äri põnevad väljakutsed ja Worklandi missioon pakkuda ettevõtetele arenguks inspireerivat töökeskkonda.
Marju Sokman
  • Marju Sokman
“Worklandi suurim väärtus minu jaoks seisneb kogukonnas – inimestes, kes naudivad töötamist kaasaegses ja mugavas töökeskkonnas ning kellele on oluline järjepidev areng. Öeldakse, kui soovid olla maailmatasemel, siis ümbritse ennast inimestega, kes on maailmatasemel. Just seda Workland võimaldabki, luues keskkonna uuteks kohtumisteks, ärisuheteks ning ideedeks,” selgitas Sokman koostöötamiskeskuse motiveerivat olemust.
Workland Grupi juhatuse esimees Indrek Hääl näeb turul koostöötamiskeskuste loomise lainet, mis seab suured ootused ka turundusele. Hetkel on Worklandi seitsmes keskuses Eestis, Lätis ja Leedus kokku “töölaudu” 900 inimesele, kuid see arv kasvab laienemiste järel üle Baltikumi 2000ni.
2016. aastal asutatud Workland Grupp pakub täisteenusega kontoreid ja koostöötamiskeskusi üle Baltikumi. Worklandi keskused asuvad täna Tallinnas, Vilniuses, Kaunases ja Riias.
“Marju rahvusvaheline kogemus nii turunduses, kommunikatsioonis kui ka kitsamalt brändi juhtimises annab Worklandile kasvaval koostöötamiskeskuste turul head eeldused edukaks tegevuseks ning aitab luua ja hoida ühtset ettevõtte kuvandit kõigis keskustes ja sihtturgudel,” ütles Hääl.
Eelnevalt on Sokman tegutsenud EV100 korraldustoimkonnas turundusnõunikuna, töötanud Sydneys kinnisvarasektoris ning teinud turundust Swedbankis. Sokmani üheks kireks on majanduspsühholoogia ja inimeste ostukäitumise uurimine.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 09.11.24, 15:21
Number 1 põhjus, miks ettevõtted Google reklaamidega ebaõnnestuvad
2024. aastal on Google Ads ettevõtete jaoks üks olulisemaid kanaleid digiturunduses. Üle maailma ligi 80% ettevõtetest kasutab Google reklaame müügitulemuste kasvatamiseks.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele