Kaks kolmandikku (65%) turundajatest prognoosib äri paranemist järgmisel aastal, samas kui kolmandik (34%) ootab turunduseelarvete suurenemist, selgus WARC’i läbi viidud uuringust.
Optimism ja stabiilsed eelarved; üha suurem killustatus ja suund digikanalitele; suurenev katsetamine turundusmõõdikutega – need on kolm peamist trendi, mis kujundavad turundajate tegevust 2025. aastal.
Üks turundajate praeguse aja suurimaid väljakutseid on hoida oma tooteid ja brände äratuntavatena äärmiselt platvormikeskses maailmas, sõnab 23. jaanuaril turundusanalüütika konverentsil esinev äriökonomist ning Magic Numbers’i ja Magic Works’i asutaja Dr. Grace Kite.
Turunduskonverentsil Password 2025 tunnustame taas Aasta Turundusteo tiitliga meeldejäävamaid ning tulemuslikumaid turunduskampaaniaid ja -aktsioone 2024. aastast.
Eelarvekärbete taustal on muutunud oluliseks näidata käegakatsutavat tulu kõikidelt turundusinvesteeringutelt, leiavad 23. jaanuaril turundusanalüütika konverentsil esinevad Knowit’i brändi- ja äristrateegia asepresident Elisabeth Taranger ning vanemnõustaja Maria Nikitina.
Turunduses tuleks pingutada väikeste võitude nimel, mille käigus saab ise õppida ning saavutada ka usalduse „kurjade“ finantsistide silmis, tõi välja Coop Panga finantsjuht Paavo Truu.
2024. aastal on Google Ads ettevõtete jaoks üks olulisemaid kanaleid digiturunduses. Üle maailma ligi 80% ettevõtetest kasutab Google reklaame müügitulemuste kasvatamiseks.