Euroopa Komisjon algatas TikToki suhtes kolmanda uurimise
Komisjon kavatseb uurida eelkõige seda, kas TikTok on piisava hoolsusega maandanud riske, mis tulenevad riiklike valimistega seotud piirkondlikest ja keelelistest aspektidest.
Menetlus algatati seoses digiteenuste määruse rikkumise kahtlusega. Kahtlustuse kohaselt ei ole TikTok täitnud kohustust nõuetekohaselt hinnata ja maandada valimiste usaldusväärsusega seotud süsteemseid riske, eelkõige seoses Rumeenia hiljutiste presidendivalimistega 24. novembril.
Paljud koolinoored väljendasid seekordses uuringus soovi sotsiaalmeedia kasutusaega piirata, kuid tunnevad, et neil puuduvad selleks vajalikud oskused, toob välja uuringu läbi viinud Brit Mesipuu.
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.