Euroopa Komisjon algatas TikToki suhtes kolmanda uurimise
Komisjon kavatseb uurida eelkõige seda, kas TikTok on piisava hoolsusega maandanud riske, mis tulenevad riiklike valimistega seotud piirkondlikest ja keelelistest aspektidest.
Menetlus algatati seoses digiteenuste määruse rikkumise kahtlusega. Kahtlustuse kohaselt ei ole TikTok täitnud kohustust nõuetekohaselt hinnata ja maandada valimiste usaldusväärsusega seotud süsteemseid riske, eelkõige seoses Rumeenia hiljutiste presidendivalimistega 24. novembril.
Paljud koolinoored väljendasid seekordses uuringus soovi sotsiaalmeedia kasutusaega piirata, kuid tunnevad, et neil puuduvad selleks vajalikud oskused, toob välja uuringu läbi viinud Brit Mesipuu.
Reklaamkingitused on turundusvallas jätkuvalt ühed kõige tõhusamad vahendid brändi nähtavuse suurendamiseks ja kliendisuhete tugevdamiseks. 2025. aasta trend näitab, et reklaamtoodete mõju on kasvamas ning tarbijad hindavad neid rohkem kui kunagi varem.