Tarbijakaitse ja tehnilise järelevalve ameti (TTJA) värske statistika alusel on juuni lõpu seisuga TV-teenuste kasutajate arvult turuliider Eestis Elisa.
- Kahe aastaga on Elisa TV-klientide arv kasvanud 30 000 võrra. Foto: Elisa
Teise kvartali lõpus oli Elisal tasuliste TV-teenuste (kaabellevi, IPTV ja üle õhu TV) kliente 206 500, Telial 205 800, STV-l 83 000 ning teistel operaatoritel 11 000.
Kahe aastaga on Elisa TV-klientide arv tehnilise TTJA andmeil kasvanud 30 000 võrra.
Elisa juhatuse liikme, erakliendiüksuse juhi Andrus Hiiepuu sõnul eristub Elisa Elamus konkurentidest kardinaalselt ja liidripositsioon näitab, et kliendid on uuenenud teenusega rahul.
"Kiire kasvuga voogedastusmaailmas on kuningaks pakutav sisu. Kui möödunud sügisel tulime välja oma voogedastusplatvormiga, et pakkuda klientidele parimat sisu parimas kvaliteedis, ei oodanud me kasutajate poolt nii head vastuvõttu. Kõigest poole aastaga on Elisa Huubi kasutatavus kasvanud kuus korda," sõnas ta.
Elisa pakub enam kui 200 telekanalit, erinevaid baaspakette, millele saab lisada ka valikkanaleid, voogedastusteenust Huub ja nn ettevaatamist, millega saab näha seriaale enne kui need teleekraanile jõuavad. Elisa TV-teenus on kättesaadav üle õhu ja kaabli ning populaarsemaid kanaleid saab jälgida ka nutiseadmes või veebis.
Augusti lõpus teatas Telia, et tuleb järgmise aasta jaanuaris välja oma telekanaliga Inspira, mis hakkab edastama sporti, filme ja sarju. Ühtlasi siseneb Telia sellega ka aktiivselt teleproduktsiooni turule.
Seotud lood
Telia tuleb järgmise aasta alguses välja oma telekanaliga, mis hakkab edastama sporti, filme ja sarju.
Digiposter OÜ tooteportfellis on 70 digiekraani kaubanduskeskustes, üle 300 digipostri jaekettides ning 18 suurt väli LED-ekraani. Olemasolevale on lisandumas aga ka esimene ehituskett – kvaliteetsete siseekraanidega ning raadioga saavad kaetud kõik Bauhofi kauplused üle Eesti.