Influencer-turunduse idufirma Promoty sisenes jõuliselt välisturgudele ja kaasas üle 25 000 uue kasutaja.
- Promoty tiim Foto: Rida Chamseddine
Eesti idufirma Promoty avas eelmisel nädalal oma platvormi lisaks Eestile ka Soomes ja Lätis, kus esimese nädalaga on Promotyga liitunud üle 25 000 kohaliku sisulooja.
Promoty ehitab platvormi, mis viib kokku brändid ja Instagrami sisuloojad ehk influencerid. Seeläbi aitab idufirma turundajatel üles leida ja kaasata suunamudijaid, kes nende tooteid päriselt fännavad ja oma jälgijaskonnale soovitada tahavad.
Seni edukalt Eestis tegutsenud ning suvel oma esimese investeeringu kaasanud idufirma avas eelmisel nädalal platvormi ka Soomes ja Lätis. Nädala jooksul on Promotyga liitunud üle 25 000 kohaliku sisulooja, kes saavad peagi brändide kampaaniates osaleda ning seeläbi lisaraha teenida.
Promoty tegevjuhi Aleks Koha sõnul kasutasid nad toote lansseerimisel Soomes ja Lätis sama mudelit kui Eestis. “Kasutasime sama kasvuhäkki, mis Eestis,” selgitab Promoty tegevjuht Aleks Koha. “See on meile taganud viraalsuse ja kiire kasvu ilma, et oleksime turundusse sentigi investeerinud.”
Koha sõnul näitab edu naaberriikides seda, et Promoty laienemise mudel on skaleeritav ja tõenäoliselt saab seda ka järgmistes riikides edukalt rakendada.
Turgude valikul sai määravaks surve seniste klientide poolt. “Mitmed agentuurid ja rahvusvahelised ettevõtted, kes Eestis meie kliendid on, teevad kampaaniaid ka naaberriikides. Kuna lahendame nüüd sama probleemi ka nendel turgudel, on meil Soomes ja Lätis juba esimesed kliendid olemas.”
Tehnoloogiainvestor Madis Müüri sõnul sai Promoty sisuloojad platvormiga liituma mängleva kergusega. “Nüüd vaja veel testida, kuidas konkurentsitihedamatel turgudel ka turundajad pardale saada, ning seejärel uue rahastusvooru ja suurema laienemisega kiirelt gaas põhja vajutada. Põnevad ajad!” kiidab ta.
Promoty tegutseb alates 2017. aasta lõpust. Seni on platvormiga liitunud üle 15 300 sisulooja Eestist, 13 100 Soomest ning 3800 Lätist. Eestis on läbi viidud üle 325 kampaania brändidega nagu Wolt, River Island, Swedbank ja Circle K.
Seotud lood
2024. aastal on Google Ads ettevõtete jaoks üks olulisemaid kanaleid digiturunduses. Üle maailma ligi 80% ettevõtetest kasutab Google reklaame müügitulemuste kasvatamiseks.