• 18.09.19, 10:13
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Üritusturunduse TOP: üritusi tuleks teha vastavalt vajadusele

Üritusturundus ei ole pelgalt pidu. Sellel on kindlad ärilised eesmärgid ning hea üritus ei tohiks kedagi külmaks jätta. Üritusturunduse TOPis esikoha saanud Jolose loovjuht ja partner Martin Rauam rääkis lähemalt üritusturunduse valdkonna trendidest.
Pildil on umbes 80% Jolose võidukast tiimist.
  • Pildil on umbes 80% Jolose võidukast tiimist.
Kuidas üritusturunduse valdkonnas agentuurina edukas olla?

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 20.03.25, 13:24
Reklaamkingitustest otsitakse rohkem tähendust ja personaalsust
Reklaamkingitused on turundusvallas jätkuvalt ühed kõige tõhusamad vahendid brändi nähtavuse suurendamiseks ja kliendisuhete tugevdamiseks. 2025. aasta trend näitab, et reklaamtoodete mõju on kasvamas ning tarbijad hindavad neid rohkem kui kunagi varem.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele