• 01.10.19, 14:28
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Tallinna TV pandi kinni

Tallinna linnapea Mihhail Kõlvart tegi septembris Tallinna Televisiooni (TTV) nõukogule ettepanek telekanali tegevus senisel kujul lõpetada. Alates tänasest, 1. oktoobrist 2019, lõpetas TTV teleteenuse osutamise.
Tallinna linnapea Mihhail Kõlvart
  • Tallinna linnapea Mihhail Kõlvart Foto: Andras Kralla
"Telekanali ülalpidamine on kulukas ja samal ajal mitte eriti tõhus, sest inimeste meediatarbimise harjumused on muutunud. Informeerime tallinlasi edaspidi erinevate kanalite, sealhulgas telekanalite kaudu, ja arvestame sellega, et inimesed veedavad järjest rohkem aega veebis ja sotsiaalmeedias ja järjest vähem televiisoriekraani taga," ütles Kõlvart.
Linnapea ettepaneku kohaselt jääb TTV kaubamärgina alles ja sihtasutus jääb tootma linnauudiseid ja linnasaateid. Edaspidi hangitakse linnauudistele ja saadetele eetriaega teistest telekanalitest. "TTV toodang peab olema mugavalt kättesaadav veebis ja nutiseadmete kaudu," kirjutab Raepress.
Kõlvarti sõnul on ümberkorralduste tulemusel kavas jõuda väiksema eelarvega suurema hulga inimesteni. TTV eelarvet on kavas vähendada kuni 50 protsenti. "Vabaneva raha suuname hariduse- ja sotsiaalvaldkonda," ütles Kõlvart.
Loe pikemalt Äripäevast.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 12:06
Adfactory: tänases ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus iga ettevõtte kohustus
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele