Kui aasta tagasi enne T1 Mall of Tallinna avamist võis eeldada, et selleks sügiseks on Tallinna kaubanduskeskuste konkurentsimaastikul toimunud olulisi raputusi, siis tegelikult on pilt küllaltki sarnane viimaste aastate tulemustele, näitab Kantar Emori Tallinna kaubanduskeskuste trendiuuring.
2019. aasta sügisel on Tallinna ja Harjumaa elanike seas ülekaalukalt populaarseim ostukoht jätkuvalt Ülemiste keskus, milles on kaupu ostnud või teenuseid tarbinud kolmandik elanikest. Kantar Emori ostukäitumise eksperdi Kersten Jõgi sõnul on tegemist maineliidriga, mis eristub teistest kõige laiema kaubavaliku ning mugavaima kogupere ostukohana. Ülemistet pidas parimaks tööstuskaupade ostukohaks 31% harjumaalastest, olulise vahega järgneb Rocca al Mare Keskus 22 protsendiga ja Kristiine Keskus 11 protsendiga. „Viimastel aastatel järjest tugevnenud heade söögikohtade ja perega aja veetmise võimaluste kuvand on peale T1 Mall of Tallinna avamist küll veidi järele andnud, kuid Ülemiste on siingi jätkuvalt liider,“ sõnas Kersten Jõgi. „Siiski, Ülemiste keskuse asemel on tänavu kõige eristuvama, rohkelt üllatusi ja moodsaima ostukeskkonna kuvandiga keskuseks tõusnud T1 Mall of Tallinn,“ lisas ta.
Kantar Emor kõnetas augustis telefonitsi 1000 Tallinna ja Harjumaa elanikku vanuses 15–74 aastat, valim on esinduslik piirkonna vastavaealise elanikkonna suhtes.
Seotud lood
2024. aastal on Google Ads ettevõtete jaoks üks olulisemaid kanaleid digiturunduses. Üle maailma ligi 80% ettevõtetest kasutab Google reklaame müügitulemuste kasvatamiseks.