• 08.10.19, 13:53
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Mida on võimalik automatiseerida, saab varem või hiljem automatiseeritud

Telia meediaplaneerimise üksuse juht ja Best Interneti esineja Kertu Kuusik kirjeldas, millised on tema arvates digiturunduse valdkonna väljakutsed.
Kertu Kuusik
  • Kertu Kuusik
12.-13. novembrini Tallinnas toimuv Best Internet keskendub sel aastal eeskätt turundajatele, kes oma igapäevatöös tegelevad digiturundusega, kuid ei ole digivaldkonnale spetsialiseerunud. Ürituse eel küsime esinejatelt, millised on nende arvates digiturunduse trendid ja väljakutsed.
1. Suurimad väljakutsed digiturunduses?
Edukas digiturundus ei saa sündida ettevõtte ühes tiimis, ühel eesmärgil. Seda ambitsiooni tuleb laiendada, sest uued oskused, agiilsed töömeetodid ja digitaalset kliendikogemust silmas pidavad äriotsused on kasumliku digiturunduse eelduseks ning siin on väljakutseid kõigile, loomulikult ka Teliale.
Analüütikast ja uutest tehnoloogiatest on turunduses kasu siis, kui suudame nende abil teha õigemaid otsuseid senisest kiiremini. Kiirreageerimist takistavad aga sageli protsessid, mille puhul aega ei loeta mitte tundides, vaid nädalates. Meie jaoks on kindlasti ka siin kasutamata potentsiaali.
2. Millisele digiturunduse valdkonnale plaanite järgmisel aastal rohkem raha kulutada kui seni?
Investeeringu suurendamise asemel otsime võimalusi saadava väärtuse maksimeerimiseks.
Nii tehnoloogia kui ka turunduskommunikatsiooni puhul meeldib meile mõelda, et kõik, mida on võimalik automatiseerida, saab varem või hiljem automatiseeritud. Muidugi puudutab see ka digiturundust. Igasuguse automatiseerimise eesmärk on mõistagi tõhususe kasv ja see on järjest enam fookuses.
Ühena teiste seas saab senisest enam tähelepanu digiturunduseks vajalike materjalide tootmine. See protsess peab muutuma kuluefektiivsemaks ja sujuvamaks.
3. Suurim pettumus ehk mis on tundunud digiturunduses esmapilgul lootustandev, aga hiljem selgus, et tegelikult on lihtsalt hype?
Seda võiks tarbijatelt küsida. Ma arvan, et nad nimetaksid ühe asjana personaalsust, mida neile pärast GDPR-i jõustumist lubati. Turundajatena peame selle saavutamiseks veel pingutama.
Kertu Kuusik räägib Best Internetil sellest, miks on parem teha digiturundust maja sees, ilma agentuuri kasutamata. NB! Kuni 11. oktoobrini on saadaval soodushinnaga piletid.
Tutvu programmiga ja registreeru siin!

Seotud lood

Uudised
  • 08.10.19, 13:26
Viimane võimalus soetada soodushinnaga pilet Best Internetile
Reedel on viimane võimalus soetada soodushinnaga pilet digiturunduse konverentsile Best Internet, mis toimub 12.-13. novembril Tallinnas.
Uudised
  • 30.09.20, 16:47
Aasta Digitegu 2020: konkursi reglement
Töö esitamine on väga lihtne ja soodne. Töid on oodatud esitama nii agentuurid, nende kliendid kui ka ettevõtted, kes teevad ise digiturundust.
Uudised
  • 24.09.19, 17:33
Best Internet 2019: digiturundusest turundusjuhile
Registreerumine Best Internet konverentsile on avatud! 12.-13. novembrini Tallinnas toimuv Best Internet keskendub sel aastal eeskätt turundajatele, kes oma igapäevatöös küll tegelevad digiturundusega, kuid ei ole digivaldkonnale spetsialiseerunud.
  • ST
Sisuturundus
  • 09.11.24, 15:21
Number 1 põhjus, miks ettevõtted Google reklaamidega ebaõnnestuvad
2024. aastal on Google Ads ettevõtete jaoks üks olulisemaid kanaleid digiturunduses. Üle maailma ligi 80% ettevõtetest kasutab Google reklaame müügitulemuste kasvatamiseks.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele