• 31.10.19, 11:44
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Eha Talvist-Reinsalu lahkub Havasist

Alates 4. novembrist on SEB Panga Balti brändijuht (Baltic Brand Manager) 17-aastase turunduskommunikatsioonivaldkonna kogemusega Eha Talvist-Reinsalu. Eelnevalt töötas Eha üle 7 aasta agentuuris Idea/Havas.
Eha Talvist-Reinsalu lahkub Havasist
Eha Talvist-Reinsalu alustab SEB-s töötamist järgmisel nädalal, kus ta töötas ka enne turunduskommunikatsiooniagentuuri Idea/Havas minemist. Tookord oli ta kaheksa aastat SEB Eesti brändijuht, nüüd on uueks positsiooniks Balti brändijuht.
„Alustasin aastal 2012 Idea Groupi Eesti juhina ning praegu, mitu aastat hiljem, võin öelda, et kõik seatud eesmärgid on täidetud ja plaanitud projektid ellu viidud. Nii et on igati sobilik aeg edasi liikuda,“ sõnas Talvist-Reinsalu. „Mul oli kindel soov ja teadmine, et Havasist ma mõnda teise agentuuri minna ei taha, seega otsisin uut väljakutset kliendi poolelt. Osalesin paaril konkursil ning lõpuks plusse-miinuseid kaaludes osutus SEB pakkumine kõige paremaks. Olen finantssektoril ja pangal kogu oma äraoleku aja silma peal hoidnud ning SEB brändil on mu südames eriline koht. Nii et tehtud pakkumist oli kerge vastu võtta.“
Uue Balti brändijuhi esimesteks ülesanneteks saab klassikalise brändijuhtimise toomine digimaailma ning teha seda nii, et SEB muutuks senisest veelgi nähtavamaks. Teine väljakutse on SEB brändiplatvormi parendamine, mis on plaanis ette võtta SEB Grupi tasandil koos Rootsi turundusega.
„Soovin koos oma pangatiimiga – kelle seas on mu mitmeid endiseid kolleege – ja meie agentuuridega võtta ette teemad, mis praegu meie klientide jaoks kõige olulisemad. Ja teha seda heas koostöös,“ lisasTalvist-Reinsalu.
Tema sõnul on andnud nii kliendi ku agentuuri pool töötamine teadmise, et praegu pingutab enamikel juhtudest suhte nimel rohkem agentuur. Kui võtta arvesse, kui palju korraldatakse agentuuride pitche, kui palju teevad agentuurid nn tühja tööd ja kui palju ideid jääb klientide poolt kinnitamata, siis see on olukord, mida ta uuesti kliendi poolel töötades kindlasti muuta soovib.
SEB Balti divisjoni turunduse ja kommunikatsiooni üksuse juht on Karl Multer, tulevane brändijuht Eha Talvist-Reinsalu ning digiturunduse ja digimüügijuht Edward Rebane. Lisaks on meeskonnas 6 inimest, kes on Eestis, Lätis ja Leedus turunduse, kommunikatsiooni ja digi eesotsas. Need üheksa inimest moodustavad MarComi juhatuse. Balti divisjoni alla kuuluvates Eesti, Läti ja Leedu turunduse, kommunikatsiooni, digiturunduse ja digimüügi tiimides töötab kokku 35 inimest.
Havasis jätkavad Baltikumi juht Mark Eikner, Havas Creative’i juht Kristi Jõeäär, Havas Communicationi juht Mailis Timmi ning Havas Media juht Kert Kangert.

Seotud lood

Uudised
  • 17.12.18, 15:50
Idea omanikud müüvad enamusosaluse Havasile
Idea omanikud müüvad ettevõttes enamusosaluse maailma juhtivale kommunikatsioonigrupile Havas. Tegemist on läbi ajaloo suurima investeeringuga Balti agentuuridesse.
Uudised
  • 25.08.17, 10:00
Mark Eikner: Eesti reklaamiturg on killustunud, aga tulevik on suurte päralt
"Me pole kunagi varem nii palju oma inimeste koolitusse ja arendamisse investeerinud kui täna. See on ka ainuke võimalus ellu jääda," ütleb Idea Groupi juht Mark Eikner. Loe intervjuud!
  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 18:39
Digiposter katab Bauhofi kauplused üle Eesti ekraanide ning raadioga
Digiposter OÜ tooteportfellis on 70 digiekraani kaubanduskeskustes, üle 300 digipostri jaekettides ning 18 suurt väli LED-ekraani. Olemasolevale on lisandumas aga ka esimene ehituskett – kvaliteetsete siseekraanidega ning raadioga saavad kaetud kõik Bauhofi kauplused üle Eesti.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele