• 05.11.19, 13:27
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Väljakutse on luua toimiv holistiline vaade turundusele tervikuna

Ülemiste Keskuse turundus- ja kommunikatsioonijuht Tiia Nõmm sõnas digiturundusest rääkides, et kliendi jaoks ei ole eraldi digitaalset teekonda ja füüsilist teekonda, seega tuleks turundust vaadata ühtse tervikuna.
Ülemiste Keskuse turundus- ja kommunikatsioonijuht Tiia Nõmm
  • Ülemiste Keskuse turundus- ja kommunikatsioonijuht Tiia Nõmm
12.-13. novembrini Tallinnas toimuv Best Internet keskendub sel aastal eeskätt turundajatele, kes oma igapäevatöös tegelevad digiturundusega, kuid ei ole digivaldkonnale spetsialiseerunud. Ürituse eel küsime turundajatelt, millised on nende arvates digiturunduse trendid ja väljakutsed.
Suurimad väljakutsed digiturunduses?
Ma arvan, et kõige suurem väljakutse on luua toimiv holistiline vaade turundusele tervikuna. Sageli me ise kunstlikult eristame online ning offline turundust, jagame seda tööd erinevatele meeskondadele jne. Aga kliendi jaoks ei ole digitaalset ja füüsilist teekonda – on ainult üks teekond, mis on täis mitmeid kokkupuuteid brändiga. Kui need kokkupuuted annavad erineva kogemuse, siis tekitab see segadust. Usun, et tänaseks päevaks oleme läbinud suuremad digiturunduse lastehaigused ja meil on palju tarku spetsialiste. Nii et ehk võime nüüd jälle ära unustada planeerimise erinevate distsipliinide kaupa ja otsida parimaid võimalusi oma ülesande lahendmiseks distsipliinide üleselt.
Millisele digiturunduse valdkonnale plaanite järgmisel aastal rohkem raha kulutada kui seni?
Ülemistel on väga hea äpp, millest kasutajal on juba praegu palju abi. Kindlasti planeerime seda muuta veel asjakohasemaks ning seda veel paremini kommunikeerida. Samuti tegeleme muude oma kanalite arendamise ja parendamisega.
Suurim pettumus ehk mis on tundunud digiturunduses esmapilgul lootustandev, aga hiljem selgus, et tegelikult on lihtsalt hype?
Digiturundus on arenenud väga kiiresti ning sageli õpitakse tegemise käigus. On loomulik, et iga uue võimaluse potentsiaal ei ava ennast kohe. Näiteks üks vastuolulisi teemasid on koostöö influencer'itega, mis pealiskaudsel lähenemisel võib pigem negatiivse tulemuse tuua. Samas õigel ajal õiges kohas võib see olla väga hea lahendus.
Best Internet 2019 – registreeru siin!
Teema: Digiturundusest turundusjuhile
Toimumise aeg: 12.-13. november 2019

Seotud lood

Uudised
  • 06.09.19, 10:10
Ülemiste keskuse uus turundus- ja kommunikatsioonijuht tuleb Tallinkist
Alates septembrist asus Ülemiste keskuse turunduse- ja kommunikatsioonijuhina tööle Tiia Nõmm, kes varasemalt töötas Tallink Grupi brändijuhina.
Uudised
  • 05.11.19, 09:00
Offline-turundajat pole mõtet online-turundajaks ringi õpetada
Astri Grupi turundusjuht Matthias Vutt leiab, et üheks suuremaks digiturunduse väljakutseks on väljakujunenud mõttemustrite ja turunduskanalite muutmine.
Uudised
  • 31.10.19, 10:00
Buduaar keskendub digiturunduses sisule
Buduaari tegevjuht Marge Tava kirjeldas, millised on Buduaari peamised eesmärgid ja väljakutsed seoses digiturundusega.
Uudised
  • 16.10.19, 21:05
Digiturunduse väljakutse on tulemuste mõõtmine
Dreamgrow asutaja ja juht ning Best Interneti esineja Priit Kallas pidas üheks peamiseks digiturunduse väljakutseks tulemuste mõõtmist. Kuidas veenduda, et iga kanal toob sinna panustatud raha tagasi?
  • ST
Sisuturundus
  • 09.11.24, 15:21
Number 1 põhjus, miks ettevõtted Google reklaamidega ebaõnnestuvad
2024. aastal on Google Ads ettevõtete jaoks üks olulisemaid kanaleid digiturunduses. Üle maailma ligi 80% ettevõtetest kasutab Google reklaame müügitulemuste kasvatamiseks.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele