Mullu detsembris Eesti äriingleilt raha kaasanud veebiturunduse iduettevõte Modash sai uueks investoriks Soome riskikapitalifirma Icebreaker. Kokku on Modash investoreilt kogunud üle 200 000 euro.
- Modashi kaasasutaja Avery Schrader. Foto: Modash
Modashi kaasasutaja, tunamullu Kanada tudengina Eestisse tulnud Avery Schraderi sõnul on nad investorite suhtes alati valivad olnud. "Icebreakeri portfellis olevate ettevõtete esindajad kiitsid, kui toetav ja innustav on fondi meeskond - suunavad kiiret kasvu, toetavad keerulistel aegadel ja abistavad asutajaid," kinnitas ta. "Oleme uhked ja põnevil, et saame koos Icebreakeri meeskonnaga koostööd teha," lisas Schrader.
Schraderi sõnul on Modashi viimased kuud olnud täis suuri õppetunde ja kiiret tootearendust. "Oleme aru saanud, mida vajavad B2C-ettevõtted [tootjalt tarbijale], et koos mõjuisikutega kiiresti kasvada," märkis ta.
Modash on platvorm, mis lubab turundajatel oma kampaaniates kasutada sotsiaalmeedia mõjuisikuid (ingl. k influencer). Modashi andmebaas sisaldab vaatajaskonna andmeid enam kui 80 miljoni mõjuisiku kohta üle maailma. Filtrite - nt sihtlinn, vanus, keel või muu demograafiline teave - kasutamine aitab turundajail leida konkreetse sihtgrupi mõjutajaid. Platvormi kliendiks olemine maksab, samuti võtab Modash tasu nende vahendusel tehtud kampaaniailt.
Kanadalase Avery Schraderi ja Eesti tarkvaraarendaja Hendry Sadraku loodud Modash tuli oma platvormiga välja mullu novembris. Detsembris tõstis ettevõte raha mitmelt Eesti investorilt, sh Pipedrive´i ja Lift99 kaasasutaja Ragnar Sass ja Veriffi looja Kaarel Kotkas, samuti olid rahastajate hulgas Läti, Leedu, Saksamaa ja USA äriinglid.
Soome riskikapitalifirma Icebreaker investeerimisfondi maht on 20 miljonit eurot, sinna on teiste seas panustanud Soome riikliku tehnoloogia ja innovatsiooni agentuuri Tekes fondifond, pensionifondid ja tehnoloogiaettevõtjad. Icebreaker rahastab varase faasi idufirmasid Põhjalas ja Baltimaades, esmase investeeringu suurus on 40-350 000 eurot.
Seotud lood
Modash OÜ asutaja Avery Schrader kirjutas sellest, kui palju Eesti suunamudijad postituste eest raha küsivad.
Keskkonnahoiust ja kestlikust arengust mõjutatuna on muutunud reklaamkingituste kontseptsioon. Logotrade OÜ tegevjuht ja omanik Anti Saluneem räägib, et suuremaid muutusi on näha tootjate poolelt, kus aina enam kasutatakse looduslikke materjale ja loobutakse järk-järgult esmastest fossiilsetest allikatest saadud plastidest.